22. august 2013

OPI My Very First Knockwurst!

OPI er eit av mine absolutte favorittmerker innan neglelakkar, og eg tenkte difor at eg i dag skulle syne dykk tre av mine favorittprodukt gjennom denne sumaren. 

// My very first knockwurst // Pink yet lavender // Top Coat

Eit lite tips kan vere å kombinere to ulike neglelakkar. Gjerne ein eigen farge på ringfingeren, eller ein glitterlakk over sjølve neglelakken. Sjølv er eg blitt veldig glad i fargen my very first knockwurst, ein farge som passar perfekt i kombinasjon med glitterlakken pink yet lavender. Delikat og enkelt, og resultatet blir jo berre så fint 

Q; Har du ein favoritt neglelakk?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget ❤

Kommentaren må godkjennast før den vert lagt ut på bloggen,
det vil difor kunne ta noko tid før den vert synleg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...