25. desember 2013

Konkurranse; Vinn iPod Shuffle!

Eg tenkte at det var på tide med ein ny konkurranse her på bloggen, og i år som i fjor ynskjer eg å dele ut ei julegåve til ein av mine fantastiske blogglesarar. Desember er ei perfekt tid for å vere julenisse, så med dette køyrer eg i gong ein romjulskonkurranse. Den 31. desember trekkjer eg ut ein heldig vinnar som stikk av med ein rosa iPod Shuffle.
 Dersom du ynskjer å vere med i trekninga av ein Apple iPod Shuffle 2GB - pink, kan du leggje igjen ein hyggjeleg kommentar under dette innlegget :)

Lykke til!

KONKURRANSEN ER AVSLUTTA
Vinnaren er kontakta på mail!

44 kommentarer:

  1. Kjempe flott.Blir med jeg.God jul.

    SvarSlett
  2. Min gamle ipod er ødelagt så hadde vært perfekt å vunnet denne:)
    kristina_js@hotmail.no
    kristinapokerface.blogg.no

    SvarSlett
  3. Stilig :) Jeg vil gjerne være med
    Ha en flott romjul :)
    Klem fra
    Monika (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  4. Den var supersøt da, blir kjempegjerne med!

    Ha en fortsatt fin romjulstid. :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  5. Den var supersøt da, jeg blir kjempegjerne med!

    Ha en fortsatt fin romjusltid :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  6. Music is the soundtrack of your life.
    andreaalfsvaag@hotmail.com

    Beste ønsker fra Andrea

    SvarSlett
  7. Gjerne det, jeg melder meg på :) Ønsker deg og alle dere andre en god romjul og et godt nyttår!

    Mvh Tonje
    lotielin (at) gmail.com

    SvarSlett
  8. Ja ønker å være med. God jul. Lisbeth N uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  9. Jeg er veldig gjerne med på dette! Så herlig gave:) God jul:D

    majsen-ek@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Den var jo bare kjempesøt, hadde vært en kjempefin gave å fått :) Mailadresse er: gvojacek@yahoo.no Mvh Gørill Engh

    SvarSlett
  11. Ha en fortsatt Gledelig Jul og et Sprudlende Godt Nytt År
    Hilsen Stein, stekr28(at)gmail.com

    SvarSlett
  12. En rosa iPod shuffle burde hjelpe en heldig vinner med å endelig holde nyttårsforsettet om å trene. Det hadde i hvert fall hjulpet meg masse! Kjempekult av deg å holde konkurranse :) Jeg håper du har hatt en god jul, en super romjul og at det nye året rocker
    - Christina :) cm.berger@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hei :)
    For en flott premie!
    Denne hadde passet meg perfekt, siden min gamle rosa iPod ble ødelagt.
    Ha en fortsatt fin jul og godt nytt år!
    Mvh Siv
    sivojento@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Hyggelig av deg :)
    Jorkol97@hotmail.no

    SvarSlett
  15. Den fine fargen er god nok grunn til å delta i konkurransen ;)
    Ha en fortsatt God Jul og et Godt Nytt År :)

    Therese Sæther
    tsae86@hotmail.no

    SvarSlett
  16. Heisann!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen :)

    Ha en fin romjul!

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  17. Vil gjerne være med, disse små er utrolig kjekke når man trener.
    Nyt siste dager av julen!

    Hilsen HildeR
    hilder69@gmail.com

    SvarSlett
  18. Ååå, jeg blir gjerne med :) Håper du har hatt en fin jul og satser på at nyttåret blir helt perfekt :D

    gerabben@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Heihei, Anette!
    Så koselig med en konkurranse da! iPod shuffle må jo bare være helt ypperlig å trene med, siden den er så liten! Den kunne vært veldig nyttig for min del, så jeg er absolutt med!

    Varem romjulsklemmer fra Linn <3
    (linn_louise@hotmail.no)

    SvarSlett
  20. Så fin, rosa bomsedings.
    den vil jeg gjerne vinne.
    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  21. Jeg er med :D
    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  22. Jeg vil gjerne være med!
    Irena
    irenaruskinja@gmail.com

    SvarSlett
  23. Åhh, så herlig! Masse lykke til alle sammen, klem Nikita :)
    nbt1998@hotmail.com

    SvarSlett
  24. God jul og godt nytt år :) deg å alle dine nære :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne være med :)
    God jul til deg å alle dine nære :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne være med :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  27. flott konkurranse! Digger bloggen din <3
    jeanefar@yahoo.no

    SvarSlett
  28. Så flott med en romjulsoverraskelse :) Ha en fortsatt fin romjul og et godt nyttår

    Mvh Hilde K hilkvi(at)frisurf.no

    SvarSlett
  29. Jeg vil veldig gjerne være med :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  30. Artig at du kjører konkurranse i romjula!
    Håper du har hatt en fin jul og at det nye året blir bra!

    SvarSlett
  31. Nei så søt!
    Jeg er med :)

    sighal@live.no

    SvarSlett
  32. Jeg er med :)

    Sara J.
    rangoahang@hotmail.com

    SvarSlett
  33. God jul!

    hilsen kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Jeg blir med, elsker å høre på musikk^^
    Håper du hadde en uforglemmelig jul, og at du fortsatt har en fin romjul :) Måtte alle dine ønsker komme i oppfyllelse i det nye året!
    marthasunniva@hotmail.com

    SvarSlett
  35. Det hadde vært midt i blinken, for jeg har nylig slitt ut min! Merker at det er litt mer tungvint med en stor iphone på aremen, enn en liten praktisk ipod klipsa fast på klærne under treningsøkter! Ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  36. Perfekt for meg når jeg er på mine løpeturer i skogen. Ikke nok med det men rosa er akkurat den fargen jeg har på alt tilbehøret jeg har på meg når jeg er ute å løper. mcosland@yahoo.com

    SvarSlett
  37. Jeg vil veldig gjerne bli med:)
    Hilsen Monika
    Wethag@gmail.com

    SvarSlett
  38. Åh, denne hadde vært perfekt å klipse fast i t-trøya når jeg er på trening eller går lange turer med hunden! Også rosa da! *stjerner i øynene*
    Ha ei fin romjul, om jeg vinner eller ei :)

    SvarSlett
  39. Jeg er veldig gjerne med :))
    Mitt store nyttårsforsett er å trene og få bort "baby-ringen" , og hva er vel bedre enn å ha litt musikk til treningen? Musikk er med på å gi en god motivasjon, og ROSA da... Fantastisk sier bare jeg :))
    Krysser fingrene og ønsker deg et godt nyttår:))

    klem Camilla
    camillaeggen@gmail.com

    SvarSlett
  40. Å,det hadde vært en kjempefin gave på årets siste dag! Riktig godt nytt år til deg, og lykke til videre med bloggen:)
    Hilsen gledeoverlivet@hotmail.no

    SvarSlett
  41. Det hadde jo vært kjekt å vunnet :) Godt nytt år :)

    SvarSlett
  42. Godt Nyttår fra meg til deg.

    Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget ❤

Kommentaren må godkjennast før den vert lagt ut på bloggen,
det vil difor kunne ta noko tid før den vert synleg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...