5. juni 2009

Framgang på UFO`ar

Tjo hei så det går. No er 3 av 5 UFO`ar ferdige og eg nærmar meg sakte men sikkert målet som eg sette meg. Eg seier ikkje med dette at eg ikkje har fleire UFO`ar liggande, for det ville jo nesten vore å lyge. Denne gongen er det sokkane i størrelse 2 år som er blitt ferdige.


Sokkane er strikka i babyull og på pinnar nummer 2,5 mm.

Eg har faktisk ikkje begynt på eit einaste nytt prosjekt i mellomtida. Heilt utruleg spør du meg! Fortjenar jo nesten ein diplom :)

2 kommentarer:

  1. flink du er som faktisk gjør ferdig UFO'ene dine da!! Jeg kan ikke si det samme *kremt*

    Kan få diplom hos meg :D hehe..!!!

    Gratulerer med ny leilighet, så koselig det blir med eget kan jeg tenke meg!!

    Lykke til med flere prosjekter!! UFO'er eller nye!

    SvarSlett
  2. Er innom og tittar litt. :-) Så godt å få ferdig UFO`ane dine da, har vel kanskje eit par eg skulle gjort ferdig eg òg.. "kremt"

    Må også gratulere deg med ny leiligheit!

    Ha ein fin dag!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget ❤

Kommentaren må godkjennast før den vert lagt ut på bloggen,
det vil difor kunne ta noko tid før den vert synleg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...