20. juli 2009

Babytøflar

Eg har strikka eit par babytøflar innimellom alle lappane til babyteppet :)

For dei som har fulgt meg ei stund no, så veit ein vel gjerne at slike prosjekt pleier å gå under "langtidsprosjekt" her hos meg. Og som kanskje nokon huskar så begynte eg jo både på bølgeteppet og fisketeppet for lang tid sidan. Kvar desse har tatt vegen? *KREMT* Nei, det snakkar vi ikkje meir om!


Her er i allefall tøflene;

Desse tøflene har eg strikka i tynn alpakka. Eg har brukt pinnar nummer 2,5 mm.


3 kommentarer:

  1. Det ser ut som noen deilige tøfler!

    SvarSlett
  2. Tøflene ser veldig myke og varme ut!

    SvarSlett
  3. Kjempe søte tøfler du har strikket. Jeg er også slik at jeg har en del langtidsprosjekter. Holder nå på med et meget langtidsprosjekt innimellom julegavene så må vel finne meg et lite prosjekt snart som jeg kan blogge om.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget ❤

Kommentaren må godkjennast før den vert lagt ut på bloggen,
det vil difor kunne ta noko tid før den vert synleg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...