28. april 2014

Skjørt med "blondekant"

Skjørtet som eg begynte på i går er no ferdig. Utan tvil eit kjekt lite prosjekt - med eit nydeleg resultat. Synast det vart eit søtt, lite skjørt. Perfekt til ei lita prinsesse. Skjørtet er strikka med "underskjørt", og er i størrelse 2-4 år.

Eg har strikka skjørtet i babyull, på pinne 4,0 mm, og eg har tatt utgangspunkt i denne oppskrifta.



Snora i skjørtet er laga ved hjelp av i-cordEg veit ikkje om eg har nemnt det før :p For ein teknikk! Eg har tidlegare anten hekla eller tvinna snorene, men den tida er det definitivt slutt på no. Eg synast at  i-cord snorene vert mykje finare. Eit stort pluss for at dei er superenkle å lage, i tillegg til at dei er veldig lette å knyte.

2 kommentarer:

  1. Nydelige varianter du har strikket av Hjertemyntheskjørtet! :) Ser du har strikket i ulike garn, like flotte alle sammen. Og 17. mai varianten med blomsten på var skjønn. Jeg vurderte faktisk icord-bånd, men så ble det kjøpt bånd som i oppskriften. Tror ikke at de varer så lenge, så med restegarn etter skjørtene kan det nok bli laget icord-belter likevel om litt. Strikker det 4. skjørtet på rappen nå og er pittelitt lei. Søster til ei som fikk det i gave ønsker seg også ett, så etter det 5. blir det stopp - for en kort stund, hihi :))

    Du lager utrolig mye flott!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for hyggjeleg kommentar :)

      Slett

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget ❤

Kommentaren må godkjennast før den vert lagt ut på bloggen,
det vil difor kunne ta noko tid før den vert synleg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...