6. april 2014

Oppussing + Innkjøp

God søndag!

Skal sei tida flyg. Dagane rasar avgårde, og før ein veit ordet av det er endå ei helg forbi. Vi har brukt store delar av helga til husvask og oppussing av gjesterom. Mannen er i full gong med å rive alt som er på gjesterommet. Alt skal vekk! Tak, vegger, dør, golv, osv. Vindauge har vi allereie bytta.

Eg gledar meg til vi er ferdig. Det skal verte så godt å få bytta ut den mørke panelen som var her, med lyse og fine veggar. Vi har bestemt oss for å male den eine veggen i ein kontrastfarge, nærmare bestemt ein gråtone, så eg er veldig spent på resultatet.


Ellers har eg bestillt meg litt nytt til kjøkkenet. No som både våren og sommaren står for tur, er det kjekt med litt nytt. I går dukka det opp ein herleg pakke med ulike delar av serviset Songvaar. Dette nydelege porselensetkruset med roser, i ulike blåtonar, er utan tvil min største favoritt - får skikkeleg vårfølelse. Bestillt frå Bua Dekor.


No skal pizzadeiga settast, så er det duka for god kveldsmat og tv resten av kvelden :)
Fortsatt god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget ❤

Kommentaren må godkjennast før den vert lagt ut på bloggen,
det vil difor kunne ta noko tid før den vert synleg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...