9. januar 2015

Pixielue

Facebook, Instagram og andre sosiale mediar boblar over av fantastisk strikkeinspirasjon - og eg let meg friste. Gong etter gong. Ein av favorittane nett no er Paelas. Dei har komme med mange fine mønster, blant anna "pixielue". Hua på biletet nedanfor har eg strikka i Merino Superfine frå Viking, på pinne 4 mm, og denne er mitt første ferdige prosjekt i 2015.

Eg har strikka hua i størrelesen 6-12 mnd, og det gjekk med rett i overkant av to garnnøster. Hua er strikka med dobbel tråd, så den er både tjukk og varm. Med andre ord; Perfekt til kalde vinterdagar.














Pixielua var både enkel og kjekk å strikke. Eit kjapt lite prosjekt. Snora i hua er laga ved hjelp av i-cord. Filmklipp som syner framgongsmåte finn du her.

God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å kommentere dette innlegget ❤

Kommentaren må godkjennast før den vert lagt ut på bloggen,
det vil difor kunne ta noko tid før den vert synleg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...